12 Eylül 2010 Pazar

Sana Gelmediğimiz Gün..


Üzerinden öyle zaman geçmiş ki hatırlamıyorum içerde gidemediğim maç hangisiydi diye? 2006-2007 Sezonu aklıma gelen tarih galiba Ağustos sonu Konyaspor maçıydı.. 2-1 diye hatırlıyordum şimdi baktım 3-1 biten Burak Yılmaz'ın 2 gol attığı maç. Radyodan dinlemiştim amaçsız uzatılan tatil nedeniyle kaçan bir maçtı. Üzerinden tam 4 yıl geçmiş 4-0lık bir maç kaçırıyoruz.

Önemli olan katılmak skoru önemli değil diyoruz ve bahsedilen zamandan itibaren yapılanlar maç saatinden yarım saat önce maça gidemeyeceğim anlaşıldığında gözümün önünden geçivermeye başladı, öğrencilik güzel şeymiş dedirtti. Bayram günü bile çalışmak yemişim bayramı hele de maç saati çalışmak zormuş arkadaş oturduğun yerden de stadın ışıklarını görüyosan orası feci koyar işte adama. Maç başlar linkler bulunur maç izlenmeye başlanır ama maç zaten 1-0 dakika da 30 olmuştur. Pc mönitöründen iç saha maçı da izlenmemişti izledim hiç de keyifli değilmiş. Link var mı link var mı ? yok arkadaş napcan izlenmiyor birader ! 

Lig başlamazsa.. diye başlayan iletilerle sezonu açtık içerde daha ligin 2. maçı ve kaçırdık. Aklımızı kaçırmaya ramak kala bu gidiş gidiş değil değişim şart. Beşiktaş'ı hayata göre kurmayı beceremedik ilk sınavda. Demek ki olmuyormuş, Hayatı Beşiktaş'a göre kurmayı denemeye devam ederiz. 

0 yorum: